vad tycker ni?

hejsan bloggen. idag har jag inte gjort så mycket. gymmade imorse med min syster kl 9. Sen drog vi hem och packade lite och sånt. Sen drog vi ut och tog lite "model"bilder. Blev inte nöjd alls, för min syster kan inte ta kort alltså. antigen håller hon för blixten, eller rör på kameran, eller råka ramla, eller klickar kortet för högt eller för lågt eller bara så min näsa syns :s asså helt knas. blev fett lack på henne! så drog in och lämnade henne kvar där ute!

iaf, sen började jag noppa ögonbrynen och såna saker. Imorogn ska jag simma på morgonen kl 6 med gzime. älskar att bada tidigt på morgonen. Sen ska vi till skolan för att spela beach vollyboll med klassen.

senare ska jag dra till rud för grillning och brändboll med rudet! soft eller? johdå!

här kommer det lite snea bilder!














resten av bilderna blev helt suckade. jag såg sur ut på alla för hon höll kameran fel!

Men den här bilden blev jag väldigt nöjd med om jag ska vara ärlig.. elr?


nice eller vad?




Kommentarer
Postat av: maria

SISTA BILDEN, GRRRRRRRRRRRRRRRR

2010-06-06 @ 22:35:52
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: gzime

fina bilder gmn, jag ska sova nu haha så att ja kan vakna imorrn xd <3

2010-06-07 @ 00:11:32
Postat av: maria

KAN INTE SLUTA STIRRA PÅ DIN SISTA BILD<33333333333

2010-06-08 @ 22:35:23
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0