Nu är det jag som bestämmer


1. Att snön snart är borta. Att våran är snart här och det är inte alls länge kvar tills jag ligger vid havet i libanon med en svaldricka i handen med mina underbara kusiner / vänner.


2. Paljett skorna.. Skulle inte sitta fel när man har kortra shorts på kvällen när man tar en cocktail en sommarnatt i libanon.(blir mycket libanon nu, men det är för att jag längtar som fan.)




1. Harembyxer. Jag har dissat dom förut och Jag gör det igen. Alltså seriöst? vart är dom snygga? in my as att jag någonsin köper såna byxer. skulle bara skämma ut mig att gå runt i såna.


Uueew?

2. Snoddar ska vara i håret inte runt benet. Alltså det är säkert inte bara jag som hatar fjortisar som går runt med snoddar på benet. herregud vad fult det är alltså. JAg vill bara spy när jag går förbi någon som har så! det var jävligt inne förra sommaren, hoppas det dör ut den här sommaren!



så jävla fuuuuuuuuuuuult! vill bara spyyyyy!




Kommentarer
Postat av: mondaytosunday

(N) för harem!

2010-03-15 @ 22:59:36
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: madde

håller med din lista ;)

2010-03-16 @ 15:07:14
URL: http://madeleineamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0