förlåt för dålig uppdatering

tjenare. förlåt för jag inte skrev mer igår. men jag sörjde håret som jag klippte av. va på begravning och jag grinade för mkt för att skriva ett inlägg..... OK ska inte överdriva så hemskt var det inte.=( men fan att jag klippte mitt hår. oho. nu har jag kort hårt med kort lugg ! nej fan hatar att klippa mig!!! =(

men igår efter klippningen satt jag ute en timme för mig själv från ingenstans viste inte ens vart jag satt och sörjde håret ringde leial och gnällde sönder. Sen drog jag till mammas kompis som bodde precis bredvid begravningen och då drog jag dit och åt och väntade på min mamma så kom hon och hämtade mig vid 6. Sen drog vi och åt pizza hos pappa och sen drog jag till gymmet fullt upp! haha =D !!

ha det bra vi hörs sen. ska städa halva huset nu!


så ser det ut .=( okej , det syns inte värsta mkt men ändå det känns!!! haha drama qweeen elr? :D


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

fin bild :D snygga ögonbryn du har! hehe

Ha en mysig söndagseftermiddag!

2010-05-23 @ 15:26:51
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0