hej!

hejsan bloggen. erkänn ni har saknat mig. Har ni inte saknat mig? tänkte väl det. haha jag har saknat att blogga och så lite faktiskt men det är inte så att jag kmr fortsätta dirket. får se. För det första jag har ingen dator för den är på lagning så jag sitter på min syster just nu... och för det andra jag hinner inte uppdatera. eftersom jag aldrig är hemma. utan jag är med mina kompisar ute och chillar med livet för snart åker jagifrån dom i 2 månader. kommer aldrig klara mig utan mina underbara vänner <3

Jag har faktiskt kvar några besökare det har inte skjunkit helt faktskt. utan det ligger runt 20 stycken unika om dagen.. så det är fortfarande folk som läser. så jag känner ett sug av att börja blogga igen bara för eran skull :D vi får se hur det blir....

elr vad säger ni ska jag börja md mina roliga inlägg? ni avgör själva!

nu sitter min syster och grinar att hon vill ha sin dator... såååå får väl ta och säga haydå snöggingar. jag kanske hör av mig snart igen, elr det beror helt på er, om ni vill att jag ska fortsätta er inte!

puss <3


enda bilden jag hittade på min systers dator och den är hundra år gammal. men nifår nöja er ;)

peace mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0