lång sovmorgon.

godmorgon. har precis vaknat. tog en lång sovmorgon. klockan är nu 3. inte bra att sova bort dagarna men det är ju så skönt att sova. och så måste jag vila ut mig nu när det ändå är höstlov. Måste sova ut och vila mig tills skolan börjar, för då börjat allvaret igen, måste ta tag i skolan som fan. Är på god väg faktiskt!=)

 nu ska jag upp och äta lassagne, mums mamma vet vad jag tycker om.. favorit rätt.


saknar sommaren i libanon, bästa resan i mitt liv. älskar Mitt land, min släkt och vänner där.
Älskar vädret. Det var så skön att bara ta på sig shorts och linne och inte behöva frysa. Vill tillbaka till libanon, mår inte bra i sverige.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0