Rami irija, vila i frid.

Varför jag inte har haft lust att blogga är för att en nära vän till mig har gått bort. En person med finaste hjärtat, som alltid var glad, som var stark! Han var en av dem bästa jag kände!
.
Det är så orättvist, fanns det ingen annan utväg :(. Vi vill ha dig tillbaka Rami, Gud ville ha den bästa ängeln vid sin sida. Du blev utvald..
.
Du var en broder, en son, en god vän, du var allt en människa kunde vara!
.
Jag kommer aldrig få se ditt fina leende igen, höra ditt underbara skratt, lyssna på din fina röst. Du lyste upp varje rum du gick in i.
.
Mina tårar rinner och jag försöker hålla mig stark, på söndag har vi en minnestund för dig, det kommer bli en väldigt sorgsen dag. Vi kommer aldrig glömma dig, du kommer alltid finnas i våra hjärtan, minnena med dig kommer sitta i mitt hjärta för alltid!
.

En vacker ängel var du. En vacker människa! 
.

åh minns du den här dagen! vi hade så kul. vi kollade på lejonkungen sent på natten, ni tyckte jag var tråkig som kollade på lejonkungen. så du och ahmed somnade direkt. jag tyckte du var så gullig när du sov så var tvungen att ta kort på dig.

Eller när du hade ont i ryggen så jag tvingades till att massera dig. Du nästan somnade. åh vilka minnen vi har haft. Kommer alltid sitta kvar hos mig!

Älskade hur du sov med foten uppe i luften. 
-

Den här bilden kommer jag alltid att ha med mig. Vart jag än går.

åh nu orkar jag inte mer :(!


Kommentarer
Postat av: Malin♥

- det är bra, hur äre själv? =D

2011-08-03 @ 18:40:14
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

naww sov han alltid med foten uppe i luften :)och hur gammal var han på den bilden med kostym och den andra när han sovet (söt) TACK :)<3 all RESPEKT till honom.

2011-08-05 @ 23:34:37
Postat av: Sara <3

Allah jer7amo<3 Hur dog han? ska säga dig en sak du fick mig gråta stort nu, kom som sagt slumåmässigt in på din blogg

2011-11-08 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0