Svar!

Nu kommer dem få frågorna och svaren. haha!

Lara
om Frågestund!:
Skulle gärna vilja se lite mer bilder på dig både när du har kort och långt hår skulle va kul och kolla på skillnaden och så :)

svar- Hej lara. Visst kan jag det.
så här ser jag ut med långt hår. Det var skolfotot.
en till!
sedan klippte jag av det och det blev så kort.
men sen ...
sen klippte jag page. Inget jag ville göra. men mitt hår var för slitet alltså.
så kort blev det!!! men aja det växer ut. jag passar nog mer i långt hår.
you know who om Frågestund!:
Berätta om dig själv? 
Vad är din dröm i framtiden?
svar-
nej jag tror inte jag vet vem du är, antar att det är ngn jag känner haha!
men igen.

Lite kort om mig själv, Jag är en glad 18 årig tjej, som går sista året på barn och fritidprogramet. Jag älskar att skratta, umgås med vänner och spela handboll. är spontan av mig och vill alltid hitta på grejer, kan inte sitta still. Håller på med mitt körkort och snart är det klart hoppas jag. Jag har världens bästa familj. Aa det är väl nog lite om mig.

Min dröm i framtiden om jag får välja helt vilt så vill jag spela handboll på högnivå( haha drömma får man) Sen vill jag ha en underbar familj, underbar man och 4 små skitungar. Sen vill jag vara adovkat också. En bra advokat.

sofia om Frågestund!:
Hej, Varför började du blogga? 
Har du pojkvän? isf är du kär i ngn?
Berätta den bästa dejten.

svar: Hej, jag började blogga pga av att jag ville skriva av mig, och jag började i 9an, så tänkte att mina vänner skulle hålla koll på mig haha, nejdå. men jag älskar att skriva och det är skönt att bara lägga upp bilder och när jag blir äldre så läser jag tillbaka och ser hur jag var, vad jag gjorde och sånt. 
:
Nej jag har ingen pojkvän, Jag var kär i en underbar kille. Inget jag vill gå in på. <3
:
Den bästa dejten är nog med en skön kille som tar mig på någon äventurs grej, inget romantiskt inte min grej. Haha kanske inte klättra berg som iförsig hade varit jävligt roligt. men iaf man ska umgås ha kul, inte sitta still. Sen avsluta med att titta på solnedgången tillsammas. 
:

Nyfiken om Frågestund!:
är du fortfarande vän med loke efter han skaffat flickvän
svar - Hej nyfiken. Haha konstig fråga. klart jag är vän med han för det. spelar nog ingeroll om han har tjej eller inte haha!
.
sara om Frågestund!:
är du inte med leila längre? Isf varför inte?
.
svar. Hej sara. Nej jag är inte med leila längre. Varför ska ingen behöva veta förutom jag och hon, det angår liksom ingen annan, Tiderna förändras det gör vi människor också. så det är bara att acceptera och gå vidare. men som sagt går inte in på varför jag och leila inte umgås, det är våran ensak!
.
julius om Frågestund!:
kan inte du berätta om din diet som du har:)

berätta hur du tycker den perfekta killen ska vara :D
svar. Hej julia, den här frågestunden var till dig och du ställde två frågor hahah!
Iaf jag gick på en lchfdieten. Då var det hög fetthalt inge kolhydrater. asgrym diet, jag har faktiskt slutat, inte helt men lite. Men du ska undvika pasta, ris, potatis, bröd, socker som godis dricka, saft. och sen ska du äta kött, kyckling, majonäs, turisk yoghurt och massa sånt, vill ni veta mer hör av er! Men jag rekomenderar starkt LCHF!
.
Den perfekta killen är nog en kille som är alltid sig själv, som inte är blyg. Som inte skäms över mig. Han ska alltid finnas till hand. han ska vara lång, ganska stor. hm, ett plus om han är sportig av sig . juste han ska ha humor , skratta åt mina skämt! haha.
.
tjohejsan bebbe om Frågestund!:
Vad är positiva med dig och negativa ?
svar. Hej bebbbe!!
Positiva med mig är nog att jag alltid är glad och faktiskt alltid ställer upp.
Det negativa är nog att jag har kort stubin och blir arg väldigt lätt speciellt på min syster haha. Jag har en stor käft och kan slänga ur mig för mkt! det är nog det dåligaste.
.

haha hoppas ni blev nöjda, det är nog mest mina vänner som skrivit vad jag vet iaf haha! det var till er så varsegoda.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej när du ändå har svarat på frågena så har jag en fråga hur kände du rami och hur länge var ni det, hur bra vänner va ni <33333 tack

2011-08-27 @ 00:30:10
Postat av: Isabelle

Hej har nyss börjat följa din blogg och skulle skicke fråga men glömde, undrar bara vart du kommer ifrån? =) du är skitsöt btw

2011-09-10 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0