Årets Clown..

jag blev utsedd till årets clown / rolig person.
Nu är det ett nytt år, med nya möjligheter, med nya problem och ny lycka. Jag har bestämt mig att det här året ska bli det bästa året. Jag har bestämt mig att ingen mer drama i mitt liv, inge mer skitsnack och jag vill inte vara en del av bråket som jag var under 2010. nu är det 2011 och jag ska bara leva mitt liv. Skita i alla som vill förstöra för mig, för jag ska inte bry mig. Jag ska bli en ny människa. Med bättre meriter och inte ha en stor käft som pratar för mycket.
men 2010 var ett väldigt bra år. Bortsett från allt drama, allt skit i skolan och sånt så har det varit jävligt bra. Men 2011 kommer bli kanon för inge mer drama. allt har jag lagt bakom mig!
Så hoppas på att året blir som jag tänkt mig och jag kan säga att den har börjat jävligt bra. Så det är på bra väg. Jag önskar er alla en god fortsättning. och hoppas eran 2011 blir ett kanon år. Glöm era bekymmer året bjuder på nya bekymmer.
några bilder från 2010:
jag och bästa vän!
va mycket på Rud
'
skolfoto 2010
spelade mycket handboll!
va på bröllop.
va jätte brun!
i början av förra året.
haha kom ihåg hur mycket jag skrattade åt den här bilden. har två olika färger på ögonen??? :o
va på en hockey match med jomana :D
ingen kommentar. :)
en vacker sommardag!
va i libanon på sommarn! saknar det så mycket :(
fråga inte!
årets klassfoto.
årets spöketlaban!

Kommentarer
Postat av: Bnar

Bra beslut Marie! förresten vilket land kommer du från?

2011-01-04 @ 18:41:14
URL: http://bbnarlicious.blogg.se/
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

hej, fin blogg :)!

2011-01-07 @ 10:39:19
URL: http://nniles.blogg.se/
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: tusen tack!

2011-01-08 @ 11:40:05
URL: http://nniles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0