Jag sitter nog fängslad på trafikskolan.

Jag tidsinställde ett inlägg för er innan jag gick hem så min uppdatering håller sig. haha! Iaf, I probebly still at the traficschool. För att ni ska har något att läsa så länge jag är borta.
tänkte berätta lite om mig själv på nytt eftersom jag har fått flera besökare och jag är säker på att hälften av er inte känner mig.
Jag heter Marie abosamra, blir 18 i 8augusti. jag bor i forshaga med min underbara familj, som består av Mamma, pappa, store bror george, lille bror abbe, lilla syster Albertina. Jag har underbara vänner som alltid stöttar och som man alltid har roligt med. Jag är ett stort fan av livet kan jag lova er. Älskar allt det har att erbjuda. dyker alltid upp massa frågor som ibland inte har några svar. le för vad livet har att erbjuda brukar jag gå efter.

Jag spelar handboll på fritiden. När jag inte tränar så är jag med mina vänner, familj eller jobbar. Jag håller på med mitt körkort och ska så småningom bli klar när jag är 18. Lycka till marie! (tack marie) ....
Jag älskar musik, dans och mat.
Innan jag dör som det står på min lista längst upp är att hoppa fallskärm!
.........
Jag är en tjej med ibland lite för mycket otur, är jävligt klumpig och går oftas in i saker speciellt gamlingar!!

ska inte tråka ut er mer. haha här kommer det istället bilder.
min underbara familj, hahahha tror att det var första och sista gången vi tar ett familjekort.
innan jag klippte av mig allt hår.
min bäbis. Saknar henne oerhört mycket, hon är kurdistan om ni undrar! haha
'
söööööööööööt
älskar dig <3
haha finn ett fel.
gamla goda tider.
jag och min älskling!
jag och nima!
Nu hinner jag inte skriva mer, måste dra mig till sjukan! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0