John Q!!

John Q är min favorit film, iallafall en av dem bästa jag sätt. Den är så sann. Världens underbaraste pappa är han ändå, visst inget löser sig med våld, men vafan ens son höll på att dö! ni fattar säkert inte något utav det jag säger, eller ja ni som inte sätt den fattar säkert ingenting.
.
Ett tips till er Ladda ner och kolla! Ni kommer inte ångra er. Värd varje minut av den.
Den får 5/5 toasters!
.
Filmen gick precis på 6an, fast den är slut nu.
Jag har suttit bänkad framför teven och pratat med mig själv, det lät ungefär " NEEEJ SKYNDA, OMG NEJ GÖR INTE DET, SÖÖÖÖÖÖÖT, SLUTA, YES DET KOM" dem som hört mig tycker nog synd om mig haha!
.
Nu ska jag torka tårarna och gå upp och kolla om vi har något att äta. haha!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Nu är svaren du ställde till frågestunden uppe! kram :)

2011-07-17 @ 00:30:50
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

hihi :D allt bra?

2011-07-17 @ 10:22:45
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0