Mitt rum!

Jag har ju inte visat bilder på mitt nya rum! jag är jätte nöjd med hur det ser ut nu! jag tänkte visa lite bilder på hur det såg ut i mitt rum innan och hur det ser ut nu!
före -
jag målar
hitta ingen annan! glömde ta kort märkte jag nu. men ah ni ser lite av väggen! den är blå.
jag var helt inne på att bygga min nya byrå!
EFTER ::
så ser min vägg ut nu! den är röd målade dörren på insidan röd och på utsidan är den fortfarande vit.
på den bruna saken ska min tv när den kommer stå!
ser ni att det är rött framför sängen och bredvid sängen är det vitt. så är det på nästa vägg också.
nu till min garderob!!! :D
så ser den ut. stor spegel = perfekt..
drar man spegeln till höger ligget alla mina tröjor som jag använder mest och som man inte kan vika!
och längst ner alltså under där skorna ligger är alla mina tjocka tröjor och jackor.
ett närmare titt!
drar man spegeln och den andra skjutdörren till vänster ligger mina jeans upp hängda och mina linnen och min skinjacka och min vårjacka som jag använder mest där.
längst ner i mina lådor ligger mina stora halsdukar, mössor och aaa vinter kläder.
den i mitten ligger det handbolls kläder (träningskläder)
den längst upp ligger tröjor och jeans som kan komma till använding!
JAG ÄR SUPER NÖJJJJJJJJJD!
peacce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0