090830

Hejsan!

Allt bra med er? själv är det super. bortsätt från magvärken.
Idag är min dag som planerad. Det blir en hemma dag för mig själv. Först ska jag städa hela huset, ( mamma kommer hem snart) så huset måste vara fräscht. Sen ska jag ha hår inpackning, ansiktsmask och noppa ögonbrynen. Sen ska jag tvätta kläder och lakan. herregud, det känns som jag har blivit hemma fru för en dag. Men det är värt det. Rent är bra, rent är coolt, rent är helt enkelt rent.

först ska jag se klart en film på tven. (arabisk tv). en kille har luggit i koma i 20 år. och han tänker tillbaka i 20 år. Han ramla av en scen när han var barn ( han är dansare) så när han vaknar är han stor men hjärnan hänger inte med, den är kvar 20 år tillbaka.

Den är grymt rolig. Skratta för minsta lilla grej han gör. haha=D
Nnu har det börjat. se ya!
PEASE !

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Igår kväll var jag hos en kompis, du då? :D

2009-08-30 @ 12:28:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

okej tråkigt ;D

2009-08-30 @ 13:10:01
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0