Bloggtorka

Hejsan bloggen, Jag har tomt på ord. jag vet inte vad jag ska skriva längre. Det är helt jävla tomt och jag vet inte vad som kommer hända med bloggen när skolan börjar. Antingen kommer det gå som vanligt ( då händer det nog mer saker, så jag har mycket mer att skirva om ) eller så lägger jag ner för jag inte kommer hinna. tänker fortfarande på det.

Jaja, idag har jag inte gjort så mycket. det blev invigning av dallas förut. Pizzan var god, salladen var god, såsen var krämig och drickan var som vanlig. Vi öppnar imorgon, men berättar inte för någon föräns nästa vecka, Så om det kommer folk och ska köpa får dom, men det är inget vi snackar om, ja fråga mig inte varför , pappa tycker det blir bättre så, för då hinner vi se vad som fattas och sånt.

Nu ska jag inte snacka så mycket mer, nu ska jag göra något så jag blir trött, men saken är Hur? antingen läsa bok, eller kolla film, eller ut och ta en lång promenad! jaja jag hittar nog på något.

IMORGON BÖRJAR JAG, ÄNTLIGEN! ;)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0