datakurs nu!

Hejsan alla. Nu sitter jag på skolan igen och bloggar. Jag har datakurs nu då. Gud vad kul. haha skoja. Men det är bra, vi får sitta vid datorn det är ju min starka sida. Vi kommer även få lära oss photoshop och massa. Det ska bli kul. Då kommer jag bli expert på det senare.

Annars så slutar jag halv 5 idag. Fan vad drygt. Men jag har idrott sista lektionen så det är inget man tänker på. Hoppas vi inte ska ha orientering, för jag suger på det. Jag kommer alldrig tillbaka, så dålig är jag.
Men hoppas att vi ska ha bitchvollyboll. Fan vad kul, att springa i sand. :) haha.

Nu börja han prata. kan inte skriva mer, måste hänga med, eftersom det är inte min starka sida, ( koncertration) haha =D
PEASE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0