Fan vad bra det gick !

Tjennna alla glada. dom som inte är glada, kan dra. För här är det bara glada personer som får va. haha just kidding. jag har är bara på så bra humör. hoppas jag smittar av mig till er.

Varför är jag så jävla glad? jo för att jag har börjat spela handboll igen. haha så jävla kul var det. och inte bara det, det gick så jävla bra. jag slutade ju för att det gick så jävla dåligt för mig, men nu wtf? jag äger och jag har inte tränat på 3 månader. Happy face, happy face och det gillar vi.

Imorgon är det skola igen, JAG LÄNGTAR! alltså det är sjukt, när man slutar skolan ( okej det är skönt) men när man går på bussen och då börjar skolsuget komma, fan vad man saknar klassen, bara skolan i sig. haha kalla mig töntig, kalla mig sjuk men det är så. haha!!! ;)))))

iaf; sitter på pappas jobb och väntar på att vi ska bli hem skjutsade. För känner mig inte så jävla fräsh. Sprang direkt från idrotten. Juste glömde att berätta; vi fick sluta tidigare för att dom flesta skulle med kvar över bussen, så direkt från bitch wollyboll ( som var grymt kul) till bussen.
Men då, då ni, då kommer inte bussen, så i en halv timme på väntan på bussen, men till slut kommer den, men då har bussen hem till forshaga ( eftersom jag byter i stan) hade redan gott. Så jag kom en halvtimmes sen till träningen, men det var värt det fan.

nog tjatat om min dag, ( för mycket text) jag har inte bilder heller, för mamma har kameran med sig, men imorgon eller över imorgon kommer det bli som vanligt, dagens outfit samt bilder på dagen ,alltså bilder på min omgivning!

PEASE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0