GOD NATT

Nu är håret plattat, ipoden full, mobilen likaså, och sängen väntar. Eller ja den väntar men jag kommer nog inte komma dit på ett tag, för jag är knappst trött. btw jag fick en anonym kommentar, att det kommer bli 23 grader imorgon? hur vet ni det? är det helt säkert? vafan, då måste jag ta på mig andra kläder. =/ Då får jag ta och leta upp nya kläder nu på en gång. Bra där, men mamma säger att jag ska vänta till imorgon och se hur vädret är. så jag lär göra det.

Jag tänkte skriva det bästa med sommaren och det sämsta och blablabla När jag har tid. Det beror på vilken tid jag kommer hem från skolan imorgon, Tänkte ta fika med vännen david efter skolan.
" jag gör inte det här för att härma "storbloggarna" utan jag gör det här för att längre fram i livet, så kan jag kolla tillbaka om hur just sommaren 2009 var för mig och massa, och jag tror det var menat så hos storbloggarna också.
Nej nu tänker jag läsa bok , eller skriva en berättelse för att bli utråkad så jag kan somna. ;)

Jag hoppas på att hinna blogga på morgonen innan jag drar mig till bussen.
Godnatt och sweet dreams ! (A)

Puss <3



skolavslutningen 2009. ett minne för livet! kommer sakna min gammla klass (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild på dig!

2009-08-19 @ 23:24:36
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

fråga i frågestunden :D

http://crazyhumor.blogg.se/2009/august/fragestund.html#comment

2009-08-26 @ 22:37:36
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0