Grattis michael jackson

yo bloggen, man får ta och säga grattis till MJ som skulle fylla år idag. Lite synd att han inte fick fylla vad blir det 50?

Iaf! jag har precis vaknat upp ur en sjukt jobbig sömn. Igår på kvällen somnade jag jävligt tidigt för jag var så jävla trött. Sen runt 5, hör jag någon knacka på mitt fönster, jag blir skit rädd och gömmer mig under mitt täcke. Men då hör jag "Marie, öppna, hallå marie,snälla öppna" Då blev jag ännu räddare, jag tänkte bara. ; hur vet han vem jag är. sen slog det mig att det kunde vara mina storebror. Så jag öppnar och han var full. Jag bär in han i mitt rum, och hans kompis väntar på att george skulle öppna där uppe. haha det var lite kul. han bara "förlåt för att jag väckte dig( jag fick enpuss) är du hungrig? ( jag får en puss) taib sov gott."

Jaja, Nu tänkte jag upp och äta äggmacka och oboy. För det var verkligen längesen jag drack det. haha! ;)
Btw bilderna från lägret,som är inlägget under, det är bara några. inte ens några,det var enstaka. Jag har sjukt många mer,  man igår orkade jag inte ladda upp mer.!

Nog skrivet, vi hörs efter frukosten!
se ya, pease!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0