har du fastnat i el uttag eller?

hejsan. Jag har precis kommit hem från en underbar dag både i skolan och utanför skolan.
allt började med att vi hade aktiviteter, vi gick i två timmar minst, jävlar vad jobbigt. Sen åt vi lunsh och slutade. vid 12 drog jag med saraabsklass och vandrade :) haha lite kul var det. Sen funderar jag på att byta klass till saraabs, för att min klass är tråkig. haha.

Sen efter skolan och mycket väntan, drog vi med bussen till stan och köpte lite små saker som linnen och örhängen. Sen drog vi hem med bussen, haha buss resan var grymt roligt. jag och david drev med varandra, men det blev lite överdrivet faktist. HAHA!

Nu sitter jag på pappas jobb och ja, jobbar. tråkigt värre. Men shit the same.
nu kommer det kunder.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0