i almost had it!


yo mama. what's up? även att jag har sovmorgon till halv 11 imorgon, måste jag med bussen klockan halv 9. hell yeah vad jag känner för skolan imorgon. Det är helt seriöst. inget nooot eller "eller inte" nej utan jag längtar punkt slut. Iaf. idag har min dag bestått av städa och fixa mig själv. jag lyckades väldigt bra. För nu är jag ren och fräsh, precis som huset. haha =D
mamma kommer hem imorgon ( fan vad jag har tjatat om henne) men det kan nog vara så att det är så jävla tomt utan henne och att nu har jag insett att jag inte skulle klara mig utan henne och hennes skrik samt bråk varje morgon som kväll.

iaf! nu sitter jag här och försöker bli trött. ( lyckas tyvär inte) men snar ska ni se. ligger jag däckat i sängen med täcket över huvet.
men jag tänkte först spela lite pacman, måste slå mitt rekord för fan. (A)

se yaaa! PEASE!

Kommentarer
Postat av: Anneli

lägga till varandra på bloglovin? :)

2009-08-31 @ 00:19:39
URL: http://leisure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0