Invigning av dallas pizzeria

Hejsan bloggen, nu är jag klar med nästan allt. Jag har tränat, fixat ögonbrynen, hår inpackningen ( ska snart duscha,), :)
Mamma ringde precis och sa att jag skulle åka ner till mega vi skulle inviga Dallas pizzerian ( våran pizzeria) genom att äta pizza och sånt:) hoppas det smakar gott nu.=D

jag har tagit lite bilder, men det var ett tag sen jag gjorde det. men här har ni en snutt över hur det ser ut :)

Här hämtar ni pizza kartongen med pizza i XD



Så ser det ut på sidan. Jag tycker det är grymt fint där inne, :) eller?

Nu hinner jag inte ladda upp mer, måste hoppa in i duschen.
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju bra det. Har skolan börjat än?

2009-08-19 @ 20:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0