Jag hoppas inte det här var på riktigt men...

Jag hade en konstig dröm om storbloggarna kissie, paow dessie amir och kenza. haha.
Så här var det. Först kommer jag hem från skolan, då sitter kissie, paow och dessie i köket med mamma och fikar, Jag bara wtf? vad gör du här. Mamma bara det här är mina nya döttrar. Jag kollar på henne och dom. Då skriker jag jag flyttar hem i från. Mamma bara gör så du, vi behöver inte dig här omkring någon mer. =/ haha. Då springer jag ner till mitt rum, så ser jag min store bror och Kenza mysa framför tv:en. Han bara det här är min nya tjej. Sen efter jag har packat så ser jag amir och min lillebror smygröka i ett hörn med varsin flaska i handen, ( ingen aning vad det var för flaska) så springer jag upp till mamma och berättar att min lille bror röker, då säger hon jaha? Jag bara men då drar jag. Mamma bara jaha gör så du, mina favoriter är iallafall kvar :o =( 
Sen vaknade jag upp. Fan att jag inte låg kvar skulle varit kul att se vad som hänt.
men wtf? ofta jag drömmer om dom :o helt sjukt.haha.

Men iallafall, igår somnade jag runt 2 och så vaknade jag runt 6 utan att att alarmet gick.( igår innan jag somna, så tänkte jag, " nu ska jag vakna utan alarm klockan 6" och det gjorde jag. Men fuck vad trött jag var, så jag somnade igen till 8. Kollade bloggen och sen somnade jag till halv 12. haha bra blandning.

Nu ska jag iallafall först gå på toa, sen äta frukost, och göra en checklista. Vi hörs om någon stund.
Kram (L)

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Haha, jag såg det asså hon är så pinsam!

2009-08-19 @ 12:01:17
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:godförmiddag :)

2009-08-19 @ 13:05:34
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Svar: Bra det ;) hahah xD



Hahaha, vilken konstig dröm ;S

2009-08-19 @ 13:05:44
URL: http://mathildas.blogg.se/
Postat av: Chrissie

Hemsk dröm. Drömde en gång att jag var Kissies personliga ftograf på en av hennes fester bara för att få en länkning i hennes blogg.

2009-08-19 @ 17:55:18
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0