top 5 bland kändisar.

 NUMMER;

5. chris brown


 yo he's the man. ya know what im saying.

4. jordan katie price

Utan henne hade jag aldrig kommit i form. big mama, thanks!

3. scrubs turk.

Man kan inte få nog av han. Jag skrattar bara jag ser han.
im into brown sugar!

3. Jessica alba

Säg
mig, finns det något vackrare än henne? hon har allt.
utstrålning, charm, bra skådesperi. Hon är bäst!

2. ryan sheckler

skejtare, snygg, brun, utstrålning. & rik + i kanten.
Om jag ändå fick en natt med han.<3


OCH VINNAREN ÄR........


1. Michael jackson.

Inte nog för att han fyller år. Utan för att han skapade musiken, han skapade rytmen, han skapade allt som har med musik att göra. what ever av alla rykten som gick om han. Han är och kommer alltid att vara king of pop. Länge leve, Michael jackson.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0