nu är det dags för mig

att jobba på en pizzeria! ohyeah, det känns coolt att säga jag ska jobba på pizzeria. (ellerinte)
herregud, nej men igår somnade jag runt 2 för att snyggingen inte ville lägga sig, men jag somnade utan att säga hejdå. (A) haha bra där.

Sitter här nu och orkar inte gå upp, ville träna men ja du, jag vet inte hur jag ska träna, om jag ska ut och springa eller workout eller äta :)
Vid 2 ska jag vara nere på Dallas och svara i telefon med världen sexigaste hatt :) haha.

Nu ska jag äta frukost innan jag ruttnar. hörs efter jobbet.
puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej så skolan har börjar bra va?=D

2009-08-22 @ 12:48:17
URL: http://annadiamants.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan jupp det är bara bra med mig tack, hur är det med dig idag?

2009-08-22 @ 13:05:22
Postat av: Anonym

fan det blev anonymt, jag frågade hur det var med dig idag och sa att det var bra med mig:P

2009-08-22 @ 13:05:40
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0