Ny. design. igen.

Ni tröttnar säkert på att jag byter design hela tiden, men jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag tröttnar så snabbt, och jag känner mig inte säker med nya hela tiden, och då måste jag byta och när jag bytt känner jag att det är osäkert för att jag är inte van, då måste jag göra en ny. Men jag ska försöka hålla mig vid den här designen ett tag. ( länge).

Annars då så blev jag ganska nöjd, kunde gjort bättres. Men klockan är mycket, och jag ville bli klar med den idag. Huvudsaken är väl att jag är nöjd right bitches?

varför bytte jag ut rosa färgen till svart? herregud, så mycket som kissie eller om det var dessie, att rosa är för blondiner och massa. Det fick mig att äcklas av rosa. Speciellt den där äckliga mjukis dräkten, som varken är fin, fräsch ellern ågot utav det hon påstår att dom är. och nej jag är fan inte avensjuk på henne. usch.

Sen är ju inte bara det. utan jag tröttnade. jag är ju förfan tjejen med bling, som får barbie att ruttna. Då kan jag inte ha rosa. So fuck rosa färgen. och in med svart.

nu ska jag ta natten.
nattinatti.

se ya bicthes! 


Kommentarer
Postat av: ida

Väldigt fin design tycker jag! :) Jag följer dig via bloglovin :)

2009-08-30 @ 10:23:48
URL: http://josefsssson.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

igår så gjorde jag inte så mycket på dan och sen på kvällen var jag ute sj? :)

2009-08-30 @ 12:04:36
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0