sen kväll. tidig morgon.

Godkväll alla sötnosar. hoppas att allt är bra med er. Jag mår prima, bortsätt från att jag är trött och måste sova snart, vill inte slitas från datorn, haha! men ändå gör jag inget vettigt på den, sitter kolla bloggar, bdb, facebook, åter igen bloggar, bdb. den här gången kamrat( jag är nooobi men jag vet inte hur det kommer sig att jag har en kamrat) jag har liksom haft den sen 2 år tillbaka och orkar inte ta bort den. Men jag är aldrig inne, för att det är tråkigt, suger och bara massa äckliga gubbar som är där. och så vet jag inte hur man tar bort kamrat, om någon vet säg till.

iaf, klockan är för mycket, och jag måste sova snart, imorgon blir det en tidigare buss, för att jag ska åka med Ida. Jag är för snäll. puss på mig! ;) juste på torsdag blir det circus med ida ( min nya klasskamrat, och äppel ätare) eller var det pizza ätare? äsch, det får vara båda och, nu babblar jag om, hmm.... Ingenting. :o

SE YAAAA PEASE!


HEY GAMMAL BILD, men snygg ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0