SOMMAREN 09, juni!





1. RIX FM; en dag spenderad med dom bästa, alltså Lina, Sofia och baraa.
 Vi kollade runt och väntade på att en bra artist skulle komma upp. och från ingenstans kommer miloow baby upp. En lyckad kväll med mycket skratt, svett och tårar.

presenter blev det.


Träffade diman, som jag inte träffat sen barnsben. Alltid kort baby! du når aldrig upp. =D


baby var där!


MILOOW BABUUU! <3



2. BOMSTA; Åkte med mamma och syster ner till bomsta, en stor sjö ( ellre vad det är ) och där blev det en massa sol, bad och käk. Hela den dagen spenderad med tjejerna i familjen på ett mysigt ställe. och det var inte fel.

syster och jag


Mamma och syster


3. VÄNNER KVÄLLSDOPPAR, GLASS OCH CHILL; Som sagt jag har varit bara med mina vänner hela sommaren, inget speciellt har hänt, utan massa sol bad och chill med mina nära och kära. Det blev många dopp på kvällarna, många glassar som forsa ner och hur mycket chill som helst.




4. LISEBERG; Åkte med vänner till liseberg för första gången, det var grymt kul, speciellt med det umgänget jag var med i. Vi tog kort och la på tröjor. Allt jag kan säga är wow ! :)

 

5. SOMMAR JOBB; ja vad ska man säga, det sög. ( ville bara ha med det för att komma i håg det när jag blir äldre)

6. KLIPPTE AV MIG HÅRET; Jag hade så långt hårt, ( kolla bilden under) sen var det självlockigt och ajg var så jävla nöjd. Men vad händer jo jag är dum i huvet och drar till frisör och hon klipper allt, typiskt!


. ( SAKNAR MITT HÅR )


Kommentarer
Postat av: Linda Q

Snygga brillor på rix fm :P

2009-08-24 @ 22:08:45
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0