sprungit från affär till affär.

Ja rubriken säger nästan allt. Jag har sprungit från godis butiken till pizzerian till ica. herregud, tror ni jag är trött eller. först serverat, sen suttit vid kassan i godis butiken handlat på ica, herregud jag är helt slut körd.
Nu äntligen har jag kommit hem, tagit en dusch, på med mjukis och sitter i den mysiga fotöljen i mitt rum.

Är det så här jobbigt att jobba? shit jag skulle aldrig klara av det. Det var verkligen så drygt och så mycket energi man måste ha. Själv kom jag dit med energi och åkte hem helt slut. nej usch jag vill inte bli stor, för jag vill inte ta tag i jobb och allt. jag vill kunna plocka pengar från träd. jag vet jag ska börja plantera 20 lappar utanför mitt hus. =D

nu ska jag ta och chilla ner några varv, sen ta och sova, för imorgon blir det lika hårt. i gues.
Bilder kommer senare för jag glömde kameran i mega. så pappa tar nog med den sen. om inte, får ni vänta tills imorgon! :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Aina

heejh sötnos!

kan du rösta på mig på www.dagarmedsara.blogg.se

tack på förhand.

jag finns inte på bild men jag är med

2009-08-22 @ 22:25:17
URL: http://singit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0