uppdate från Linas pimp hus

Hejsan bloggen. Hur har eran dag varit? min dag har varit suverän bortsätt från skolan. Vi fick sluta runt 12, då gick jag jocke och carro till bussplatsen, men då skulle bussen komma efter någon timme, så vi satt där under tak när det regna. usch! haha men jag kunde nöja mig ändå. Det var massa roliga personer där alltså. haha, grymt kul var det. dom skämtade och höll på. Träffade även en go kille som var jätte söt:) hehe. (A)

Sen kom äntligen bussen. Då åkte jag in till Stan för att david ville ta en fika. Så jag åkte in och mötte han, där vi även träffade på några tjej kompisar. Vi satt och fikade en lång stund. Jag hade grymt kul med dom, haha trode aldrig att jag skulle ha kul med dom tjejerna. jag trodde fel. Iallafall, Sen ser jag anton som jag inte träffat på hur länge som helst. Haha jag blev helt tokig, hoppade i hans famn och höll på att gosa med han. så gosig som jag är. Jag kan säga er att jag var på ragningshumör idag, har raggat upp så jävla många killar. jag bara du är ju så snygg och massa. haha eller jag ragga upp en men jag blev uppraggad också. haha (A) ja jag skryter.

Sen tog jag emmy anna och david bussen hem till Lina. Så nu sitter jag här och ska snart upp och hjälpa till med maten. Så ikväll blir det mys hos älsklings lina. Jätte trevligt.

Ha en fortsatt trevlig kväll. Så hörs vi nog senare. pUSS <3


Min älskling !


Kommentarer
Postat av: Anonym

men annors är dom gulliga, men skulle ändå inte vilja jobba som 'livet ut' med barn, men då och då skadar inte!=)



vsdg i helgen?:) kram!

2009-08-21 @ 16:09:17
URL: http://annadiamants.blogg.se/
Postat av: *Em

Hej :) Allt bra med dig?

2009-08-21 @ 18:46:51
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0