varför kan man inte kolla statestiken?

Det var ett tag sen jag kollade statestiken, och nu när jag vill kolla. så kommer jag inte in. Alltså det står inget, det bara står ändra intervall och en liten bröd text. HAr det varit så länge eller?

Iaf! sitter fortfarande på pappas jobb. eller ja jag har fått rast nu igen. eller rast kan man inte kalla det, jag orkar bara inte stå upp. så sitter vid datorn istället. Inte för att jag har något vettigt att skriva. Men det är lite skönt att bara ha ett ställe där man kan skriva vad man tänker på.

Just nu tänker jag på skolan, mamma och om jag ska äta pizza. Mamma kommer hem på måndag, då skolan börjar. och jag har inte ätit riktig mat sen mamma åkte iväg på semester. Sen är jag sjukt hungrig också. men pizzs vill jag inte äta hela jävla tiden.

Sen tänker jag på hur jag ska göra med handbollen, om jag ska börja igen. Det finns ett lag här i forshaga som det är blandade årsgrupper. Men även om det inte blir så hårt motstånd och så. Så vill jag inte sluta med handbollen helt. Så jag ska nog testa med gammla laget igen på tisdag. På måndag slutar jag så jävla sent så kommer inte hinna in.

nej jag har funderat klart, jag ska äta pizza! PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0