BARA HISS IDAG



Jag orkar faktiskt inte dissa något. För jag har inte så mycket att dissa för jag är för snäll och jag tycker om allt och alla idag ;)

  • DANS- Jag har börjat bli en dansnörd. dansar hela tiden, eller ja shakare hela tiden ;) eller leila kan man kalla det dans? iaf skit kul och värd hissen, ska btw uppträda med leila nästa år i skolan =D

 

  • AFRIKANER- Dom är bara för goa, dom är alltid glada, roliga och flörtiga. Som ni vet så är 20 utbytningsstunder i våran skolan och dom är bara för bäst. Jag har så fucking kul med dom. Läs nästa hiss ;) hahaha

 

  • MIG SJÄLV- Jag ska skänka alla mina gammla kläder till afrikanerna. är inte det snällt? dom ska få kläder, skor, smycken och massa annat smått. ;) det förtjänar en FET hiss!

 

  • BUSINESS- pg leila! HAHAHA busines varje dag efter skolan, fett sköna vi är. Vi är verkligen bäst på allt, och allt vi gör är så fucking roligt ;) haha därför får du och jag eller förästen det finns inge du och jag bara ett VI så VI förtjänar en fet hiss för våran buisness =D ( ja jag kan inte stava och stavar olika men wtf ;)

 





Kommentarer
Postat av: duvetvem :D

HAHAHAh VÅRAN BI'ZZZNEESSS ÄR BÄST VI PLANERAR O RITAR O GREJER FÖRST HAHAHAHAHA



btw. ladda uppp mer bilder på din store bror hahahahah :D



<3333333333333

2009-12-11 @ 23:26:42
Postat av: R e b e c c a

sv: Okej ^^ Va ute och åt med mina vänner :)

2009-12-12 @ 00:27:38
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0