bom bom bom bom bom

hälllo där. vet ni vad jag har suttit och gjort i hela.... 2 timmar? jag har gjort en sammanfattning av mitt 2009. uff jag har fått tänka tillbaka från januari gash vad svårt det var. Jag som har dåligt minne. Men jag har iaf gjort mitt bästa och inlägget är inte klart än. Måste ta en paus har kommit till maj nu. Antingen publiceras den imorgon eller nästa år , asså i januari dagen efter nyår. För jag får se hur mkt jag hinner fortsätta på den idag har fullt upp faktiskt.

ja men det var det jag ville säga med det här inlägget. men vet ni vad? för att det inte ska blir så tråkigt inlägg så ska ni få dagens musik i samma inlägg låter inte det bra? =D haha tänkte väl det.



är han inte för söt ? :o omg jag dör. jag ska bli pedofil så ska jag ta han. okej vad gammal är han ? 15.. och jag är 16 hey perfect match<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0