FAN FAN FAN

Jag har glömt min kamera hemma hos anna. FAN! har många bilder från dagen och kvällen. o helvete!

iaf jag har precis kommit hem från anna ( en i laget) vi hade myspys med laget efter matchen. Som gick så jävla bra. Vi spelade skit bra. vi va nära att vinna över dom och tänk er att dom ligger 1a och vi ligger sist ;) haha
 
aja sen hemma hos anna blev det tacos och film mys. Fan att min kamera är hos dom, kommer inte kunna träffa dom föräns nästa år, okej det känns kanske länge och det var inget, det är länge tills dess ;o

peace nu är jag sur !!!!!!

Kommentarer
Postat av: hermy

omg fett fin blogg, gud blir avensjuk



det finns ett inlägg på mig blogg som heter.

(hermy va med på talang jakten i skolan) det skulle vara skit kul om du kunde kommentera vad du tycker:)



kram/ hermy

2009-12-20 @ 11:16:54
URL: http://heeermela.blogg.se/
Postat av: hermy

omg fett fin blogg, gud blir avensjuk



det finns ett inlägg på mig blogg som heter.

(hermy va med på talang jakten i skolan) det skulle vara skit kul om du kunde kommentera vad du tycker:)



kram/ hermy

2009-12-20 @ 11:28:18
URL: http://heeermela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0