gästblogg

Hejsan alla maries kära bloggläsare ! Hur mår ni idag då ? Jag och Marie har det jätte kul vi har skrattar sen morse , sen vi öppna våra ögon och såg varan ;D

Idag blir ta de bara lungt efter gårdagen för vi hade skit kul med skratt tårar och cider som är 2,5 som marie trodde att hon skulle bli full på om hon drack ett glas så klart blev jag sur på henne eftersom jag själv hatar alkohol men men senare på kvällen blev hon väll "full"  HAHA för alla som läser detta jag driver bara så dum är hon inte och om hon ser nu att jag bloggar kommer hon döda mig och jag tycker att jag är för ung för att dö hihi :D
MARIE SÅ GÅR DET NÄR MAN GER UT SITT LÖSENORD HAHA TILL MIG :D som tur har inte jag blogg haha xD

men men nu skriker hon på mig där uppe får skinda mig hare så gött nu folket vi hörs kanske om jag lever ? haha'


pusshej <3



JAG ÄLSKAR DIG MARIE! puss på dig (aa'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0