godmorgon.

hello al fox. Hur mår ni?

Jag har match idag. Jag har inte berättat att jag kanske slutat handboll? Nej nu har jag förstått jag kan inte leva utan handboll. Det har gått en vecka bara, och jag klarar inte mer. därför ska jag ner på matchen idag och se om jag känner för att spela och om jag får spela av mina tränare. Får se hur det blir iaf, får hoppas på det bästa.

och sen har jag fucking värk i magen. det är lingonveckan idag fan. jag hatar det. det gör så jävla ont. men när jag tränar och rör på mig så gör det inte lika ont. Så orkar inte sitta still mer. haha men ändå är jag inte taggad? :o

aja men jag ska städa lite nu, sen börja göra iordning mig. Vi ska till anna efter matchen och ha team träff typ. Eftersom vi inte ska träna under lovet! och så är det sista matchen för i år.



vi bjuder på en osminkad bild på mig från igår, innan syrran krönade mig;) haha

peace


Kommentarer
Postat av: sannie

Vill ni höra mig sjunga? gå in på min blogg. lägg en kommentar, ris som ros :)

2009-12-19 @ 15:19:26
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0