godnatt

 Nu har jag kollat på förortsungarna och fyfan vad filmen va bra. Blev så kär i han i killen som skulle ta hand om tjejen. Han bara det är min dotter. Värsta sött. ni som har sätt den förstår vad jag snackar om.

iaf nu ska jag sova , däcka i säng. Imorgon blir det städa mitt rum och vädra . För min syster och jag har fisit sönder rummet. ;) sen blir det kolla på match senare på dagen. Eller ja jag får se om jag ska spela.
Jag har typ slutat jag vet inte än, får se hur det blir.

Nu är det så här att det har gått en hel dag utan att jag fått höra leilas röst, jag svär dör snart.
saknar dig redan<3 hoppas du har det bra därborta! <3





pcj vo är snälla och bjuder på en osminkad bild på oss ;)




Kommentarer
Postat av: Bloppis

NY BLOPPIS!

http://bloppiss.blogg.se är en bloppis som säljer fina kläder till ett billigt pris. Det kommer regelbundet upp en massa impulsköp till ett billigt pris för er.



Besök oss!

2009-12-19 @ 12:57:45
URL: http://bloppiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0