HAHAHAHAH

Tjejen ni vet som skriver om mig hela tiden, hon har skrivit om mig i sin blogg igen.
haha den här gången om den här bilden.
;



hon skrev typ, skäms pushup och jag vet inte vad.

hahahaha lilla gumman bara för att jag är välsingnad med bröst så betyder det inte att jag använder push up. haha bara för att du gör det dag som natt för att dina bröst ska synas. hahaha vilket skämt.

låt mig ha stora bröst, och låt mig visa vad ska du lägga dig i för. så jävla avensjuk och kom inte och säg att du inte är det ;) för annars skulle du inte skriva så mycket om mig , och sen våga inte kolla på mig när du ser mig i verkligheten.

haha och du säger att min blogg inte är äkta. vem vare som skrev på msn att bloggen är oseriös ! HAHAHA ;)

puss på dig, och väx up :)

Kommentarer
Postat av: rachmedhasch

Snygg ^^,

Hon är nog lite avundsjuk på dina bröst :D

2009-12-22 @ 09:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0