i wana go home


Kenza släng dig i väggen jag har också natruligt stora läppar ;) haha just kidding ;)

iaf, jag har precis vaknat. Fan vad skönt det var att sova ufff i love it! Jag skulle kunna sova hela dagen. Men jag har planerat värsta grejen fan ;) haha.

nej men min syster ska ha julpjäs idag i kyrkan så vi ska dit och kolla ;) och jag ska först sminka henne haha ni ska få se före och efter bild ;) sen efter kyrkan ska jag antingen till min kusin eller gymma. Får se om jag orkar, för jagvill verkligen gymma och jag kan ju göra det iförsig senare men det beror på om litzian orkar då ;)
men det löser sig alltid så ;)

Men just nu sitter jag och bombar mitt huvud med westlife, fan vad jag älskar dom, haha (A) fett synd om mig jag svär!

men iaf, nu har araben inget mer att skriva än så länge, ;) men självmordsbombaren kommer nog med ngt ruuuuligt senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0