LET ME BUT IT THAT WAY

Vill först börja med att säga;




nu har jag sagt det va. Nu börjar inlägget /

helllllo. stressig morgon inte sant? jag har iaf det. Jag ska om en halv timme åka till stan med pappa. först ska jag hjälpa han köpa grejer till pizzerian sen ska han skjutsa mig till Leila hälsa på hennes föräldrar än drop med there for the days ;) hur underbart som helst.

Och ni? hoppas inte på bra uppdatering kan komma upp en eller ett halft inlägg tillochmed. Eftersom vi ska göra så mkt idag hade vi tänkt. Först tänkte vi åka in till stan runt 12 och köpa ngra få saker. Sen tänkte vi träffa en kille som heter eric? leilas kompis. hur tyckte han var skön :o hahah och jag är skön? fett nice.
Sen blir det hjälpa med maten klä sig snyggt, äta mat och senare bär det av till torget och så blir partyyyyyyyyyy! :)

Jag har ingen kamera eftersom min familj ska ha den här. Så jag får nog bilder av hennes föräldrar eller så tar ajg med min rosa kamera som jag inte har ngn laddare till som leila påstår att hon har.

hey juste glömde innnan vi ska åka till stan ska vi SOLA !

Aja. GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLLA. hoppas ni får en skit bra dag. och vi ses nästa år? right :)

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

sv. tack :)

för mig blir det bara en tröja leggins och en kofta ;)

2009-12-31 @ 11:15:05
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: DELLA

Gott nytt år :)!

2010-01-01 @ 18:28:44
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0