MARIE <3 LEILA





snygga glasögon eller hur? ;D haha








Jag måste bara berätta en sak.
Jag har känt dig i 5 månader bara men
älskling det känns som om vi känt varandra hela livet.
Jag menar vi tänker likadant, vi har samma sjuka humor ( okej, min är mycket bättre) haha. nej men du är bara för underbar hjärtat.
Hur ska jag klara mig nu när du åker bort i 3 hela veckor. jag menar vi träffas varje dag. när det går en dag vi inte träffas så pratar vi alltid i telefon. haha snackar skit om killar, snackar om när vi ska flytta ihop, om traktorena och tvillingpizzorna och mycket mer.

vi är bara för klockrena alltså.
Det bästa med dig är att du alltid hjälper till ,ställer alltid upp för mig och alla dina vänner. Alla dåliga beslut jag  gjort under dom senaste 5 måndaerna och du har ändå stått vid min sida och hängt kvar, Kommer aldrig släppa taget om dig. aldrig.

Det är vi två mot världen!

Jag älskar dig mest (vvv)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fin blogg, kolla gärna in min<3

2009-12-18 @ 17:01:52
URL: http://alfayadh.blogg.se/
Postat av: Parisa ♥

Svara på dagens fråga så blir jag glaad :D KRAM! ♥

2009-12-18 @ 17:33:47
URL: http://parisaas.blogg.se/
Postat av: Sussie

tack :) take careeeeee

2009-12-18 @ 17:42:25
URL: http://iamshoshanna.blogg.se/
Postat av: leila

NAWE ÄLSK DU ÄR BARA FÖR GULLIG DU OCH JAG MOT VÄRLDEN INGEN KAN FÖRSTÖRA VÅRAN VÄNSKAP ELR KOMMA MELLAN OSS ! OCH VÄNTA BARA PÅ TORSDAG HUR KUL VI SKA HA ! OHH LÄNGTAR :D:D

SÅ VILL JAG SÄGA ATT JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT AV HELA MITT HJÄRTA !<333333333333333

2009-12-21 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0