natt inlägg

Jag ligger vaken och klockan är 2. okej det är inte mycket i dom här senaste dagarna har jag varit vaken till 5 och sen vaknat runt 10 för att hitta på ngt med leila. haha :)

Jag försöker sova med det går inte så värsta bra :o haha men istället sitter jag och snackar med loke på msn, inte direkt något speciellt men kul ändå.

jag berättade aldrig hur min jul va? haha men den var bra inte så jag förväntade mig.men ju äldre man blir desto tråkigare blir det ( syftar på mina föräldrar) iaf, först var det stelt och jag och leila orkade inte mer så vi drog ut på en promenad. sen när vi kom hem hade vi planerat att stämma upp hela skiten. och efter den promenaden blev allt mkt mkt mkt bättre. vi klädde upp oss fint åt mat öppnade presenter, hade gäster hos oss.

that remains me -stavning-
Jag ska nu berätta vad jag fick.

massa kläder.
linnen, två koftor, nattlinne
t-shirt, tröja,
en massa smink
smycken
ansiktsmask
body / scrub lotian. ( har skit torr hud,)
pengar

& små andra saker.

jag gav mer än vad jag fick och det är jag glad för. jag tycker inte om att ta emot saker bara sådär.
iaf det blev lyckat till slut.

och dom har 2 dagarna leila varit hos mig har varit så himla kul. igår hade vi skit kul, vi hade en mini tjej kväll med mig hon och min lilla syster, jag tänker verkligen inte avslöja ngt mer, haha =D men efter all lulligheter så sprang vi ut i snön och höll på.

sen kom vi hem och skrattade mer och mer. åh tro mig dom 2 dagarna hon varit här har varit bäst tro mig <3 spola tillbaka tiden!! :D

haha shet det blev skit långt inlägg. här får ni bilder från dagarna? okej har redan visat alla men aa!
peace





ja erkänn vi är snygga:o



nej nu orkar jag inte datorn längre. ska upp och tröst äta mig!

peace


Kommentarer
Postat av: MONDAYTOSUNDAY

bra grejjer:D

du är så fin! jag älskar dina ögonfransar, önskar jag hade lika långa!



sv;va ?! snodde någon den! usch vad hemskt :( , ja min förra ipod gick sönder :(

2009-12-27 @ 13:45:13
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: mondaytosunday.

sv; nej du är söt!

2009-12-28 @ 00:01:02
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: roberts fru

fina flickor där!

2010-01-04 @ 19:39:49
URL: http://ssockerr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0