SJÄLVFÖRTROENDE?

Det här inlägget skulle jag publicerat igår egentligen men jag somnade när jag skrev klart den!



Jag är inte vacker
Jag är inte den tjejen alla killar vill ha
Jag är inte smal
Men jag är bara mig själv och det är det enda som räknas.

Man ska inte
gå runt och hata sig själv sitt utseende och sin kropp. För livet är för kort för att gå runt och banta och sluta äta. Njut för stunden ist och lev den stunden du fick.

Sluta trycka ner folk. Hur kan ni må bra av att trycka ner alla. Tänk på att ingen är perfekt, varken du, jag eller hon som går där borta. no body is perfect.

Självförtroende är den bästa Kompisen man kan ha. För med självförtroende kan man gå runt och tycka om sig själv och sluta upp med tramset " jag är för ful" " jag måste banta"

Men för mycket självförtroende är en ovänn. Tro mig hur kan man må bra av att trycka ner folk. Jag menar " hey, ååh vad fin du blev i håret," aaa jag vet bitch blick. säg ngn gång jag blir ful?

Oho orka sånt. snälla ett tack kan man väl säga, åh tack så mkt, blev också nöjd orkar man väl klämma ut!

Jaja folk är olika och jag är glad över att jag har min kropp, mitt utseende. Riktigt glad över att mina syskon också ser bra ut. Jag är nöjd med mig. Jag är mest nöjd över mina smiliegropar och mina ögon! (aa)

Bara för att jag har hjälpt alla mina kompisar och bara för att jag kan sånt här för jag vet jag har haft dåligt självförtroende men jag tränade upp den och därför ska jag hjälpa er, så självförtroende skolan här i bloggen kommer komma upp snarast!

För det är för många som behöver hjälp!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0