090705

God kväll alla underbara människor. hoppas ni har haft en bra dag.
Min dag har spenderads i Deje med saraab! Vi var ute och gick en stund och snackat om det som hänt. Sen träffade vi tobias, ali, abbe och pirre. Satt inne i en busskur ( tror jag att det hette. haha ) och snackade och lyssnade på musik. Sen började det regna, så vi gick och åt pizza. Jo, skräll mig. varje gång jag är i deje med saraab så äter vi pizza. haha. Ska inte klaga det är så gott.
Sen ringde mamma och sa att vi skulle åka hem ( åkte upp med mamma ).Väl framme så åkte vi aldrig, så jag tröstade älskade baraa<3
Jag finns här älskling <3
Dom ska åka till syrien på onsdag, hoppas ni får det hur bra som helst där nere. Så ses vi när ni kommer hem om en månad!

Nu sitter jag här och vill ut. Men det är för kallt och för fult väder för att gå ut ;o
Får väl bli som vanligt, Kolla på film!

Ha det bäst så längre.
puss och kram!


- Linne - gina tricot
- leggings. bikbok.
- pumps. sko punkten
- tjock tröja. Stadium.


Tobias, Ali och abbe.

Jag och saraab! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0