090707

God kväll bloggen. Kom precis hem från att vara med mina underbara vänner.
Állt började med att jag ringde ut David så var vi vid fontänen. Sen kommer Lina ut. Sitter och snackar om allt typ. Lite om mj och hans död. Lite jobbigt faktist. Sen ringde vi ut Coffe. Det tog han en timme och en kvart för han att komma. Haha, han påstog att han somnade. Jo, vi tror dig.
Vi satt vi fontänen hela kvällen, vi hann gå till Ica en stund. Sen kom Jessica en stund och joinade men det var en liten stund,haha. Sen skjutsa Coffe mig hem. haha första biten körde han som en galning. Jag satt på där och skrek, sen jag bara KÖÖÖÖÖÖÖÖR SAKTA. Så vi körde i ungefär 10 km/h, om inte mindre. haha han bara satt där och skrattade. Efter en väldigt lång stund kom vi äntligen hem. haha =D
Tog inga bilder idag, ena anledningen var att jag glömde kameran hemma, och sen visste jag inte att jag skulle träffa någon, utan bara sitta på pappas jobb och ha tråkigt.
Dagens outfit var ett par leggings, ett par pumps, och ett linne, med tjocktröja över.

Nu tänkte jag besöka duschen.
Ha det bra så länge.
pusss


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ne jag har nyss städat klart..men det blev bara stökigare

2009-07-08 @ 00:14:58
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

sv: Det låter ju bra =).

Jag har haft det bra! hihi, väldigt mysigt. Fint väder också !



Vad har du för dig nudå? kramkram

2009-07-08 @ 02:03:37
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0