090714

God morgon alla underbara.
wow, jag är uppe jätte tidigt, och jag är jätte pig. Jag sov ju jätte sent igår, somnade runt halv 4.
Jag är nog ensam hemma, har inte hört något sen jag vanade, vad skönt.
Nu slipper jag tjat om allt.
Jag vet inte vad jag ska hitta på idag, jag ska nog ta det lungt för det mesta.
Vädret är inte så bra heller, det verkar som om det är månligt.

Jag måste ha sovit fel, för jag har så jävla ONT i nacken, när jag vrider den till höger gör det inte ont, men när jag börjar röra den åt vänster börja det kännas, och det klipper till. ( svårt att förklara.) Får be min systerr massera.
Men då måste spela kort med henne. Annars gör hon inget.

Jalla, jag har inge mer att säga. Mer än ha en bra dag och sköt om er och era nära och kära.
puss♥


Vi börjar dagen med en bild på min älskade bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0