dålig uppdatering, förlåt!

Hejsan bloggen, jag vet jag har inte skrivit någonting, men jag har en anledning. Jag har inte varit hemma något idag.
Eftersom det är fint väder är det ju inte så kul att sitta inne, speciellt inte vid datorn.

Allt började med att jag låg ute på studsmattan och sola. Sen gick jag in och träna workout. Då jag fick tanken att gå ner till mega och kolla pizzerian och så. Gissa vad jag hade på mig? rena vinter kläderna.
- leggings ( enda ner till fötterna)
- svarttunika
- höga strumpor
- stängda klackskor.
- skarf
- tröjja                  
Tror ni jag dog eller. hmmmm? JA! kom ner till mega helt svettigt. Alla gick i shorts och linne, samt bikini.
Så jag bad mamma skjutsa hem mig. Väl hemma bytte jag om till shorts och Linne.
Då ringde jag och väkte baby. Bestämde att vi skulle träffas vid torget.

Väl framme vid torget träffade jag folk, stog och snackade med dom en stund tills Lina äntligen kom.
Då började bandet spela. Jag satt med en videokamera och filmade dom, för adams pappa orkade inte, så jag var snäll och gjorde det. Tror ni min hand gick av. jo.
Sen drog vi till fontänen och träffade en massa skatare. Då kom johanna och emilia, så vi följde med till lisesand. Stog i vattnet, åt chips och var allmänt glada.
Sen drog jag och lina till fontänen igen, då kom chawan med julia. Dom var sociala en stund. Sen kom fadi och hampus och skatea och var lite sociala.
Sen åkte vi och träffade gustav och niklas.

Sen dog jag av alla myggor som klängde på mig hela jävla tiden. Så jag bad pappa hämta mig.
Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Har tråkigt kan man också säga.

Nu ska jag försöka ladda upp några bilder som jag tog under dagen.
 ( känner att jag har skrivit en hel tidning, men nu vet ni vad jag gjort hela dagen)

dagens outfit !
 på väntan att lina skulle komma!
Mammas glasögon, jag passar inte i dom, jag vet.


baby vad stilig idag. Hon börjar bli snobb som mig XD


Adam och chrisoffer.


viktor ( fick inte med trummisen, oskar =D )


Nere vid lisesand, check inte på bilden huh?


Johanna och emilia.


Vi är så snygga :*


Lina testade skateboard ( stavning) ;p


Fadi är grym :)



Avslutar en bra dag med en bild på mig ( fråga inte varför) =D


Kommentarer
Postat av: Em

Om det fanns ett sätt för dig att skänka pengar till olika hjälp organisationer, utan att själv behöva betala något, skulle du göra det då?



2009-07-17 @ 23:02:57
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Lena

tack så mycket! :)

2009-07-17 @ 23:03:21
URL: http://awesomedude.blogg.se/
Postat av: caroline

hej :) ska vi läsa varandras bloggar? (: Jag har lagt till dig iaf. Jätte fin blogg! :) puss, (alltidcarolinis.blogg.se)

2009-07-17 @ 23:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0