God morgon.

Jag är så jävla trött, jag somnade vid 1 igår och vaknade vid 6. Jag drömde något jag inte ens minns längre. Sen somnade jag om och vaknade vid 8 och så höll jag på så hela tiden tills nu.
När jag vakna "helt" gick upp ur sängen, hade jag kraftig magvärk. Kunde knappt gå, så jag la mig på sängen igen.
haha, vågar fortfarande inte gå upp. så har suttit i sängen sen jag vaknade "helt".
Kollar man ut genom fönstret så regnar det jätte mycket. Mamma öppnade fönstret förut och det är väldigt varmt ute trotts regnet.
Igår var jag hemma hela dagen. Det var så jävla tråkigt. På kvällen vid 12 hade jag lust att gå en promenad. Öppnade mitt fönster och hoppade ut genom den och satte mig på stolen. Det var fan mysigt. Med en filt och mys kläder.

Hoppas på att gå ut idag, ( om jag orkar ) inte så ofta jag orkar när det regnar så mycket.
Lina hör av dig om du vill träffas idag ?

/ have mercy on me



Jag saknar Paris.
Jag saknar hur man träffar olika människor, alla är trevliga.
När jag och Lina sitter i fönstret och kollar över till andra sidan och snacka om dagen. Den bästa känslan.
När vi leker med själva gruppen, utanför alla se färdigheter.
Jag vill ha tillbaka den tiden, vill tillbaka till Paris.
Den bästa tiden i mitt Liv var nog den veckan i paris med gruppen!


Kommentarer
Postat av: Lina

PARIS for life! <3333

2009-07-04 @ 12:41:56
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: jossan

ja det är toppen ;) själv? :)

kram

2009-07-04 @ 14:00:23
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0