God natt bloggen!

Nu hade jag tänkt att bädda ner mig och sova.
Jag är inte så trött faktist. Men jag orkar inte se på mer filmer eller sitta vid datorn.
Det finns inget annat att göra förutom det.
Imorgon ska jag nog ner till pappas jobb och hjälpa där. för han skulle fixa lite i våran nya pizzeria.
Jag tror jag hörde det. aja får fråga han imorgon.
Jag har inte bloggat så mycket under dagen.
Jag hade inget att skriva om.
Det vill säga jag gjorde inte ett piss idag.
Kollat tv,ätit, hoppat runt, spelat kort och kollat på film. Rolig dag. eller inte.

Jag försökte mig på en ny blogg design och nej jag blev inte nöjd med den heller. Får fan aldrig till det,
satt nästan hela dagen och försökte att fixa med den, Det blev bara sämre och sämre.
Jag får leva med det nu.
Om det är något som vill hjälpa mig med bloggdesign så varsegod. skulle behöva det nu.

Jag har inge mer och berätta, förutom att jag älskar min Lina föralltid, hand i hand livet ut. elle vad säger du? <3

puss



Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Tack snälla du! Nu är jag hemma igen :). Har du haft det bra då? Kram

2009-07-07 @ 12:32:21
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0