god natt bloggen

Min dag har varit värdelös. Det regna och oskade hela dagen. Jag är så jävla rädd för oska att jag satt inom hus hela dagen. Tog ut alla sladdar i hela huset, till och med telefon sladden. Som tur va har jag bärbar dator. Den var full laddad, så kunde sitta i 2 timmar utan sladd. men sen tvinga jag mig själv att stänga av den.
När det slutade regna och oska. Sätte jag på en film. Det är precis vad min dag har bestått av. Drogat alla filmer känner jag. Säg någon jag inte sätt?
Nu ska jag fortsätta att se film. För trött för att sova. Det kom ut fel men ni förstår nog vad jag menar.

Hoppas ni har haft en bättre dag?

/ have mercy on me
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0