god natt sötnosar

Nu är den ännu en natt, och jag kan fortfarande inte sova. Istället sitter jag och gör massa tester, blir medlem på olika sidor, Som bland annat http://www.woopa.se/?ref=marieabosamra , gå in och bli medlem, Du tjänar massa pengar på nolltid allt du behöver göra är att registrera dig och kolla runt på erbjudanden, du får 20 kroner för varje blogg inlägg du gör. Jag har precis registrerat mig och vet fortfarande inte om jag ska tro på sånt. Jag brukar inte bli medlem på massa sider, så får du ingenting som det lovas.
Jag ska testa några veckor och se. Om det är bra fortsätter jag. Jag håller er uppdaterade ifall det är bra så kan ni börja med det.

Nu ska jag försöka sova om jag lyckas.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0