hej mina läsare

Jag har inte skrivit något idag för att jag inte har något att berätta och så har jag luggit i sängen nästan hela dagen.
Har så jälva ont i kroppen så det skriker om det. Jag är sjuk bara så ni vet.
Jag träffa chawan en stund förut också. För orkade inte sitta still och hon sa att det skulle inte göra så ont om jag rörde på mig, och det hade hon rätt i. Direkt när jag kom ut ur huset gick det över.
Pallade körsbär på en gård också. Fan vad det är gott.
Om tre dagar åker jag på kryssning, fan vad kul det kommer bli. Bara ta det lungt.
Lämna allt skit i forshaga och dra iväg från skithålan, synd att det inte var för alltid man åkte.

Det har regnat hela jävla dagen, det gör ju allt bättre. Jag vill sova men ändå inte.
Om jag sovre nu så kommer jag inte känna va ont jag har. Men om jag somnar nu kommer jag inte kunna sova ikväll. För då kommer jag förhoppningsvis vakna runt 12-1. Då är det kört för mig. Det blir det godmorgon upp och hoppa.

Vet ni vad jag längtar till. Tills jag fyller år. Jag vet inte varför, jag menar jag väntar ändå inte på något speciellt för jag har redan allt en tjej, jag behöver.
Jag har en bärbar dator, en mobil, en digitalkamera, en mp3, platttång, locktång, mm. Jag har ju allting, men jag tror jag längtar dit för då känner jag mig ett år äldre ( jag blir ett år äldre, men ändå )

En grej till, jag skulle vilja ha ett klasslista på vilka man kom i samma klass med i gymnasiumet, det skulle vara hur kul som helst, då vet man om man har något att se fram emot eller inte.
Allt jag hoppas är att jag kommer i samma klass som saraab.
( jag ska gå barn och fritid hammrö, bara så ni vet)

Fan vad skönt det är att skriva av sig lite sådär ibland.
jaja, sköt om er nu och hoppas ni har haft en bra dag.
puss! <3


Jag och saraab! saknar dig bruden, hoppas du har det bra i syrien! <3


Kommentarer
Postat av: Joakim

Tack så mycket! :D ha det bra!

2009-07-19 @ 22:03:46
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: laila♥

MATDAGBOK? Kommentera ja eller nej i bloggen :) ♥

2009-07-19 @ 23:46:42
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0